OBOZY LETNIE / PLENER MALARSKI

OBOZY LETNIE / PLENER MALARSKI

Obozy letnie dla dzieci oraz młodzieży.

Wakacyjne wyjazdy, które poruszą wyobraźnię oraz zmysły artystyczne.

Ekscytująca zabawa, wysoka wartość edukacyjna i rozwój umiejętności twórczych!

 

Wszystkie nasze obozy co roku są zgłaszane do Kuratorium Oświaty.

 

  • Przygodowe:

Zagadki historyczne i obyczajowe – Fascynujące tajemnice – Ekscytujący świat przygód – Warsztaty artystyczne – Nietuzinkowe rozgrywki

  • Filmowe, animacji:

Tworzenie własnego scenariusza – Fascynująca fabuła – Fantazyjna animacja – Warsztat gry aktorskiej – Kreacja scenografii i kostiumów - Świat przygody filmowej

  • RPG, fantasy:

Gra wyobraźnią – Wcielanie się w wymyślone przez siebie role – Tworzenie plansz graficznych oraz rozgrywek w terenie – Kreacja strojów oraz elementów gry – Fascynująca przygoda rozgrywek

  •  Komiksu:

Kreacja opowieści komiksowej – Warsztaty rysowanych naracji– Świat zanimowanej przygody – Magia tworzenia

  •  Plener malarski:

Historia sztuki z rozmaitych epok – Zaawansowane warsztaty rysunku i malarstwa – Posługiwania się perspektywą, światłem i kolorem przy budowaniu kształtów obiektów

Ponadto w programie:

  • warsztaty rozwoju twórczości i kreatywności

  • warsztaty z udziałem psów oraz koników

  • szkoła przetrwania

  • podchody, gry, zabawy i rywalizacje, tory przeszkód i inne

  • nocleg w indiańskim Tipi i drewnianej Twierdzy

     

Z naszej galerii


LETNIE OBOZY 2021

plastyczne, przygodowe, fantasy, filmowe, eksperymentalne, survival

 

Terminy:

turnus I: 26 czerwca- 03 lipca

dla dzieci 6– 9 lat

„Kim jesteś? Smokiem czy jednorożcem? Wybieraj!”– zabawowo, plastyczny.  

Wstąp do Stowarzyszenia Miłośników Jednorożców i Smoków. Utożsamiając się ze swoim ulubieńcem ze świata Fantasy, zbieraj dokumentację i przeprowadź wnikliwe badania, aby jak najwięcej dowiedzieć się o tych niezwykłych stworzeniach. Stocz walkę z chciwym myśliwym Dusigroszem, który na zlecenia Mrocznego ZOO chce zniewolić fantastyczne okazy twoich ulubieńców.

W zawziętej rywalizacji pomiędzy Jednorożcami a Smokami udowodnij, że Twój bohater jest obdarzony w wyjątkową magiczną moc.

 

turnus II: 04 –15 lipca

dla dzieci 10 –14 lat

 

 

„Niespełniona obietnica Durotana”
Przygodowy (survival) (dla fanów Warcraft)

Dawno, dawno temu szlachetne klany Orków żyły w pokoju ze swymi sąsiadami, ale w wyniku nieporozumień wewnątrz klanu powstał rozłam. Wtedy to zdradziecki szaman Gul’dan, pragnący władzy nad Hordą Orków i pozostałymi rasami, zabił wodza Durotana.

Durotan złożył wcześniej obietnicę Swojemu ludowi. Obietnicę, że odnajdzie nowy, bezpieczny dom, ale śmierć przeszkodziła mu w realizacji tego planu.

Po rozłamie sprzymierzeńcy Durotana musieli się ukrywać bo byli prześladowani przez resztę Orków. Teraz próbują porozumieć się z ludźmi, krasnoludami i elfami, którzy również są zagrożeni. Aby pokonać czary szamana Gul’dana muszą wyruszyć w ekspedycję żeby zapobiec otwarciu portalu mroku do nieznanych wymiarów. W trakcie swej podróży natkną się na pułapki zastawione przez Nekromantów. Muszą też zebrać potrzebne artefakty, które uniemożliwią otwarcie portalu.

.

 

turnus III: 16 - 27 lipca

dla dzieci i młodzieży 12 –16 lat

„Razem po klejnoty Valinoru!   (dla fanów Tolkiena)

Iluzja fantastycznego Świata stworzonego przez bogów dla różnych ras Śródziemia może być w 100% realna!

 Zło czai się wszędzie, nigdy nie ustępuje w odwiecznej walce z dobrem. Ma różne oblicza, trudno go rozpoznać i nigdy nie wiadomo gdzie i jaka siła uderzy. Do walki ze złem zjednoczą swoje siły bohaterowie Tolkienowskiego legendarium - Silmarillionu. Spotkają się razem, w jednym czasie i jednym miejscu żeby ostatecznie podjąć walkę ze złem.  Czy uda się im zdobyć klejnoty Valinoru, które są symbolem pojednania i zapewnią szczęście i pokój wszystkim rasą godząc ich różnorodność i zwyczaje. Tym samym udowadniając Bogom, że istnieje świat bez nienawiści.

 

turnus IV: 28 lipca –06 sierpnia:

dla dzieci 7–11 lat

„Abrakadabra” tworzenie iluzji, fokusy, sztuczki

Ej Ty, tak do Ciebie mówię. Chcesz zostać mistrzem iluzji? Tak myślałem! No to chodź i zaprzyjaźnij się z białym królikiem, który ma grzecznie siedzieć w czapce i wspierać Twoje poczynania, a

nauka niezwykłych sztuczek uczyni Cię magikiem wyjątkowym. Przyznaj się, że zawsze miałeś ochotę przepiłować na pół Swoją nauczycielkę od matmy :) Teraz opanujesz tę sztuczkę, ot tak, ale bez krwi, łez i panów policjantów. Mało! Nawet Twoja nauczycielka będzie zachwycona Twoimi osiągnieciami!  Tylko wiesz, nic nie przychodzi łatwo… czasami nie dziw się, że Ci coś nie wychodzi. A i pamiętaj, jak znikają jakieś rzeczy lub dzieje się coś nieprzywidzianego, nooo magicznego można rzec, to to jest sprawka Maga Magnusa. To taki zazdrosny Mag, który boi się, że możesz być od niego lepszy. Chce Ci przeszkodzić w twoich staraniach.

Więc wiesz… po pierwsze primo nie poddawaj się, a i byłbym zapomniał, I PRZYGOTUJ NAJSUPEROWSZE WIDOWISKO ILUZJI W CAŁEJ GALAAAAKTYYYCEEEE!  

 

turnus V: 07 –18 sierpnia

dla dzieci 8–12 lat

„Niezwyciężone władcy żywiołów” przygodowy (survival)

Istnieje legenda, że rzekomo jedna ze starożytnych cywilizacji posiadła moc władania żywiołami: wody, ziemi, powietrza i ognia. Przez wiele wieków cywilizacja ta wiodła dostatni żywot, ale do czasu. Zgodnie z przepowiednią kapłanów, zatracona została równowaga w naturze i żywioły rozpoczęły rywalizację o władzę.  

Twoim zadaniem jest wejść na trop zakazanego szlaku, podążając za wskazówkami, w celu odnalezienia artefaktów zaginionej cywilizacji. Będą one kluczem do otrzymania odpowiedzi jak ujarzmić potęgę żywiołów, aby zaprowadzić utraconą równowagę natury.

W tym niezwykłym przedsięwzięciu, ważną rolę odegra Czas. Niestety, gra on w przeciwnej drużynie. Żeby wygrać musisz zdążyć.

 Temu zadaniu może podołać jedynie posiadacz otwartego umysłu i dobrego serca. Bądź ostrożny, by nie trafić w pułapki, które mogą zbić Cię z tropu. Bądź czujny szukając rozwiązania lub odpowiedzi, słuchaj głosu Swojego serca. Pokonaj strach i zapanuj nad żywiołami zostając ich władcą

 

turnus V: 19 –30 sierpnia

dla dzieci 10–16 lat

„Wiedźminalia” - Fantasy, filmowy

Szkoleni od wczesnego dzieciństwa, zmutowani aby uzyskać nadludzkie umiejętności, siłę i refleks, zepchnięci na margines społeczeństwa wiedźmini stanowią jedyną przeciwwagę dla opanowanego przez potwory świata. Jeden z nich, podąża ścieżką przeznaczenia w świecie, gdzie ludzie często okazują się gorsi niż najstraszniejsze monstra.

 Niezwykłe historie o mitycznych stworzeniach, magii i potworach, wierzeniach i przesądach przekazywanych z pokoleń na pokolenia pobudzą Twą wyobraźnię do niezwykłej zabawy w słowiańskim Świecie Fantasy.

Stworzysz scenariusz niezwykłej przygody Bestiariuszy słowiańskich, a dzięki stworzonemu przez Ciebie filmowi, nieistniejący świat legendy zaistnieje.

 

 

Cena:

1650-zł (8 dni) (I turnus dla najmłodszych)

1850 -zł(10 dni) (IV turnus dla najmłodszych)

2050- zł (12 dni) ( II, III, V, VI turnus)

 

Zgłoś swój udział:

tel.: 501-491-406, 881-458-976,      mail: wyspa@passa.edu.pl

Po zgłoszeniu udziału otrzymasz szczegółowy program obozu

Gwarantujemy bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć.

        PIERWSI - LEPSI, PRZY ZAPISIE DO 28 LUTEGO 5% ZNIŻKI (dla osób, które wpłacą zaliczkę 30% całości do 28 lutego)