OBOZY LETNIE / PLENER MALARSKI

OBOZY LETNIE / PLENER MALARSKI

Obozy letnie dla dzieci oraz młodzieży.

Wakacyjne wyjazdy, które poruszą wyobraźnię oraz zmysły artystyczne.

Ekscytująca zabawa, wysoka wartość edukacyjna i rozwój umiejętności twórczych!

 

Wszystkie nasze obozy co roku są zgłaszane do Kuratorium Oświaty.

 

  • Przygodowe:

Zagadki historyczne i obyczajowe – Fascynujące tajemnice – Ekscytujący świat przygód – Warsztaty artystyczne – Nietuzinkowe rozgrywki

  • Filmowe, animacji:

Tworzenie własnego scenariusza – Fascynująca fabuła – Fantazyjna animacja – Warsztat gry aktorskiej – Kreacja scenografii i kostiumów - Świat przygody filmowej

  • RPG, fantasy:

Gra wyobraźnią – Wcielanie się w wymyślone przez siebie role – Tworzenie plansz graficznych oraz rozgrywek w terenie – Kreacja strojów oraz elementów gry – Fascynująca przygoda rozgrywek

  •  Komiksu:

Kreacja opowieści komiksowej – Warsztaty rysowanych naracji– Świat zanimowanej przygody – Magia tworzenia

  •  Plener malarski:

Historia sztuki z rozmaitych epok – Zaawansowane warsztaty rysunku i malarstwa – Posługiwania się perspektywą, światłem i kolorem przy budowaniu kształtów obiektów

Ponadto w programie:

  • warsztaty rozwoju twórczości i kreatywności

  • warsztaty z udziałem psów oraz koników

  • szkoła przetrwania

  • podchody, gry, zabawy i rywalizacje, tory przeszkód i inne

  • nocleg w indiańskim Tipi i drewnianej Twierdzy

     

Z naszej galerii


LETNIE OBOZY 2023

plastyczne, przygodowe, fantasy, filmowe, eksperymentalne, survival

 

 

Terminy:

turnus I: 24 czerwca- 01 lipca

dla dzieci 6– 9 lat

„Fabryka Czarodziei”fantastyczno - plastyczny

Podnieś swoją czarodziejską różdżkę i wejdź do Świata Nauki i Magii. Poznaj grono znanych czarodziejów, którzy zaprezentują Swoje nauki i wprowadzą Cię w arkana magii!

Pilnie naśladując mistrzów sztuk magicznych, powtarzając krok w krok rozmaite aktywności magiczne zdobywaj niezwykłe umiejętności. Przygotuj magiczne rekwizyty, które stworzą wizerunek początkującego czarodzieja.

Zaprojektuj magiczne karty do gry. Zalicz lekcję czarowania na kryształowej kuli i wymyślania zaklęć, stosując moc zaklęć. Zapoznaj się z Kryptografią – nauką szyfrowania i kodowania sekretnych kodów, tworząc własne tajne krypty. Poznaj  czarodziejską  Botanikę  skomponuj i sprawdź działania magicznych eliksirów. Zdobądź mnóstwo innych umiejętności, które nie będziemy na razie zdradzać ( jak każdy dobry czarodziej)

 

turnus II: 02 –11 lipca

dla dzieci 7–11 lat

„Odyseja odkrywców”

Przygodowo – artystyczny

 

Zostań ciekawym świata podróżnikiem, zbuduj statek i przygotuj się w drogę, ale nie ruszaj w drogę bez wspaniałej odważnej drużyny swoich przyjaciół. Na początek idź szlakiem znanych odkrywców, poznawaj ich przygody, po kolei odkrywając dla siebie mapę świata na nowo, by dalej odsłaniać na mapie jeszcze nie znane dla Ciebie zakątki. Przed Tobą stanie wyzwanie odnalezienia miejsca na świecie, gdzie nie stanęła jeszcze noga człowieka.

 

turnus III: 12 - 23 lipca

dla dzieci i młodzieży 11 –15 lat

„Rangersi. Wilki Czarnej Wody” - przygodowy  

(survival ze spływem kajakowym )

Spójrz na świat oczami wilka. Poznaj demonologię ludową w wierzeniach i kulturze dawnych ludów o wilkach.    Dokonaj niesamowitej przemiany zamieszkując w Wilczej watasze. Odbyj wędrówkę przetrwania żeby przeżyć. Poznaj niebezpieczeństwo nowoczesnego świata, które zagraża Twojemu bezpieczeństwu. Zmierz się z niezwykłym przeciwnikiem, którego nie powstrzymasz tylko strzałami. Podczas niebezpiecznej i pełnej tajemnic wyprawy przekonaj się, że w legendach i mitach często kryje się ziarno prawdy. Przeżyj to, na własnej wilczej skórze, czym dla wolnego zwierzęcia jest niewola, poprzedzona polowaniem i schwytaniem. Doceń wolność i magię natury.

 

Turnus RPG: 14 - 25 lipca

dla  młodzieży 14 –17 lat   

„Podróż do zapomnianych krain-fantasy. RPG (dla fanów Dungeons & Dragons)

Świat fantasy czeka na Ciebie! Niech Starożytna mitologia będzie Twoją inspiracją! Zostań twórcą własnej gry. Program turnusu został opracowany na podstawie znanej fabuły fantasy D&D.  Gracze tworzą swoje postacie biorące udział w wyimaginowanych przygodach.

 

turnus IV: 26 lipca –04 sierpnia:

dla dzieci 7–11 lat

„Wakacje cwaniaczka”  kreatywno - rozrywkowy

Zrób to sam. Zaprezentuj Swoje własne pomysły na spędzanie czasu w gronie przyjaciół i zaproś kompanów do dobrej zabawy. Twoja spostrzegawczość, spryt i pomysłowość uczyni Twoje wakacje na obozie  wyjątkowymi.

Masz mnóstwo rzeczy do zaoferowania: zawody sportowe, nakręć film, odegraj role szefa kuchni, improwizuj. Zastanów się co Cię może spotkać na bezludnej wyspie. Organizuj konkursy talentów lub niezwykłej wiedzy mądralińskich. Opanuj sztukę robienia przekrętów. Dowiedz się jak działa Twój mózg. Wstąp do Ligi kolekcjonerów i poznaj mnóstwo innych pomysłów. Podsumowaniem Twoich działań będzie założenie Klubu przyjaciół, żeby dobra zabawa trwała dalej.

 

turnus V: 05 –16 sierpnia

dla dzieci 9–14 lat

„Pif, paf, pif,paf. Szalona przygoda w Western city”  filmowy

Okiełznaj Dziki Zachód. Wstąp do grona autsajderów miasteczka Western City. Miasto pełne ostrych charakterów, posługujących się własnymi zasadami i mający osobisty cele. Towarzystwo spod ciemnej gwiazdy byli bandyci, łowcy głów, poszukiwacze złota, rewolwerowcy i inni.

W okolice grasuje plemię Indian Czypaczy, którzy próbują odzyskać Swoją ziemię i snują opowieści o ukrytych skarbach w górach niedaleko miasteczka.

Brak zaufania kompanów, ostra gra bez zasad.

Niespodziewanie do miasteczka przybywa tajemnicza postać. Wzywa niepokonanych na pojedynek. O wszystkim dowiesz się z wykonanego przez Ciebie filmu.  Ciąg dalszy nastąpi…

 

turnus VI: 18 –29 sierpnia

 dla dzieci 11–14 lat

„W cieniu Ozyrysa”  przygodowo- detektywistyczny

z grupą rysunkową.

 

W tajemniczych okolicznościach ze wszystkich muzeów Świata zniknęła Księga Umarłych. Jeżeli księga nie powróci obywatele Dual – wielopoziomowego królestwa umarłych w Starożytnym Egipcie, zostaną zapomniane na zawsze. Ta przerażająca wiadomość trafiła do pewnego obozowiska.  Nieprzypadkowo zostałeś powołany do zespołu śmiałków, należysz do rodu faraonów i posiadasz magiczne moce, które pozwolą Ci podjąć się tej wyjątkowej misji. Twoim zadaniem jest rozwiązanie zagadki zniknięcia i odzyskania Rękopisu.

Przejdź odpowiednie szkolenie jak porozumieć się z duchami Bogów Egiptu. Zaopatrz się w odpowiednie magiczne  przedmioty. Wkrocz na nieznany teren. Twoim przewodnikiem będzie wiedza o Starożytnym Egipcie. Zdobywając klucz do hieroglifów zrozumiesz  wskazówki i zadania otrzymane od Bogów. Czeka na Ciebie niezwykła przygoda w świecie egipskich bóstw, potworów, glifów i zaklęć. Od Ciebie zależy, czy Pamięć o świecie Starożytnych Bogów Egiptu przetrwa.

 

 

Cena:

2050-zł (8 dni) (I turnus dla najmłodszych)

2250 -zł(10 dni) (II, IV turnus dla najmłodszych)

2450- zł (12 dni) ( III, RPG, V, VI turnus)

 

Zgłoś swój udział telefonicznie lub mailowo.

 

Po zgłoszeniu udziału otrzymasz szczegółowy program obozu

 

Gwarantujemy bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć.

 

        PIERWSI - LEPSI, PRZY ZAPISIE DO 20 marca 5% ZNIŻKI (dla osób, które wpłacą zaliczkę 30% całości do 20 marca)