OBOZY LETNIE / PLENER MALARSKI

OBOZY LETNIE / PLENER MALARSKI

Obozy letnie dla dzieci oraz młodzieży.

Wakacyjne wyjazdy, które przeniosą Cię do światu fantazji i przygody. Ekscytująca zabawa, wysoka wartość edukacyjna i rozwój umiejętności twórczych!

Wszystkie nasze obozy co roku są zgłaszane do Kuratorium Oświaty.

 

  • Przygodowe: Zagadki historyczne i obyczajowe – Fascynujące tajemnice – Ekscytujący świat przygód – Warsztaty artystyczne – Nietuzinkowe rozgrywki

  • Zabawowo - plastyczne: Ekscytujący zabawa - Program dostosowany do najmłodszych uczestników - Fascynujący świat przygód - Warsztaty plastyczne
  • Filmowe, animacji: Tworzenie własnego scenariusza – Fascynująca fabuła – Fantazyjna animacja – Warsztat gry aktorskiej – Kreacja scenografii i kostiumów - Świat przygody filmowej

  • RPG, fantasy: Gra wyobraźnią – Wcielanie się w wymyślone przez siebie role – Tworzenie plansz graficznych oraz rozgrywek w terenie – Kreacja strojów oraz elementów gry – Fascynująca przygoda rozgrywek

  • Survival: Ekscytujący świat przygód – Szkoła przetrwania– Nocleg w unikalnej twierdzy – Wędrówka z noclegiem na terenie kaszubskiego lasu - Spływ kajakowy
  • Kondycyjno - kulinarny: Aktywny wypoczynek - Ekscytujący świat przygód - Wsparcie psychologa i dietetyka - Warsztaty kulinarne - Warsztaty wspierające zdrowie psychiczne
  • Plener malarski: Historia sztuki z rozmaitych epok – Zaawansowane warsztaty rysunku i malarstwa – Posługiwania się perspektywą, światłem i kolorem przy budowaniu kształtów obiektów

Ponadto w programie:

  • warsztaty rozwoju twórczości i kreatywności
  • warsztaty z udziałem psów oraz koników
  • leśne wędrówki nad jezioro, kąpielisko
  • podchody, gry, zabawy i rywalizacje, tory przeszkód, łucznictwo i inne
  • nocleg w indiańskim Tipi i drewnianej Twierdzy

W 2024 ZAPRASZAMY NA OBOZY:

plastyczne, przygodowe, fantasy, filmowe, eksperymentalne, survivalowe, RPG, plener malarski dla młodzieży

 

 

Terminy:

 turnus I: 22 – 29 czerwca

 dla dzieci 6– 9 lat

       „Kumplo-rundka”

       zabawowo - plastyczny 

Wakacje są dobrym czasem na zdobywanie nowych przyjaciół, ale nie wystarczy poznać nową osobę, żeby mieć kolejnego przyjaciela. Przyjaźń wymaga od Nas niezwykłych umiejętności, które na pewno posiadasz, tylko sam o tym nie wiesz. Poznaj lepiej Siebie i innych, wstąp do koła dobrej zabawy. Rundka za rundką zbieraj kumplo-punkty, poznaj jakie cechy ma mieć dobry kumpLe i rozszerzysz koło Swojej przyjaźni.

 

turnus II: 30 czerwca –09 lipca

dla dzieci  7-11 lat

„Cała prawda o Fantastycznych Zwierzętach”

przygodowo-artystyczny

Jeżeli są niewidzialne, to nie znaczy że ich nie ma, prawda? Ich świat jest bliżej niż myślisz...

Dzięki wyjątkowemu darowi widzenia, który otrzymasz w gęstwinie kaszubskich lasów, staniesz się zielonym detektywem. Pokonasz przeszkody i rozwiążesz zagadki. Nauczysz się języka zwierząt, a obserwując naturę, odnajdziesz fantastyczny świat niezwykłych istot ze swojej wyobraźni, w zaczarowanej Leśnej Krainie.

 

turnus III: 10 - 19 lipca

dla dzieci 7–11 lat

„Prawo dżungli”

 przygodowy

 

Rozpiera Cię energia? Jesteś aktywny i nieustraszony? Zamieszkaj w dzikiej Kaszubskiej Dżungli, w której obowiązują niebywałe prawa. Przyjdź i dowiedz się jak przetrwać będąc roślinożercą. Tylko uważaj bo za każdym krzakiem czai się drapieżnik. Rusz swoją głową, rusz swoim ciałem bo inaczej staniesz się czyimś śniadaniem.

Poznaj mityczną sztukę oraz zwierzęcą symbolikę afrykańskich plemion. Zbadaj dziki świat dżungli i jej mieszkańców. Poznaj zachowania i nawyki zwierząt: ich język, myślenie, charaktery. Zbadaj, kto przestrzega prawa dżungli, a kto je omija. W samym sercu zielonej dżungli wydarzy się coś niezwykłego…. Czeka na ciebie niesamowita zabawa, energiczna przygoda, wymagające rywalizacje!

 

turnus IV: 20 lipca –31 lipca:

dla dzieci i młodzieży 9 –13 lat

„Kryptonim  Biały Kruk”

artystyczno - detektywistyczny

Czujesz, że jesteś wyjątkowy i masz niezwykłe pomysły? Weź udział w Gildii Wynalazców. Zainspiruj się którąś z idei i skonstruuj Aroprojektor Snów lub Myślonarium. Stwórz to co najbardziej Cię interesuje. Eksperymentuj, twórz i prezentuj swoje pomysły. Zgłoś się do biura patentowego Gildii Wynalazków, stworzonej przez Ciebie wraz z innymi uczestnikami. Zaznacz swój patent szyfrując wyjątkowym kryptonimem. Zachowaj w tajemnicy Swój Kryptonim, żeby zabezpieczyć  patent aby nie trafił w niepowołane ręce. Uważaj, nie wszyscy są szybcy i pomysłowi jak Ty. Mogą oni posiadać inne umiejętności, takie jak spryt i zdolność manipulacji.  To oni spróbują zawładnąć Twoim wynalazkiem. Jak rozpoznać złoczyńców, którzy dobrze radzą sobie w łamaniu kodów?  Zastosuj plan, złap ich i odzyskaj to, co należy do Ciebie. Daj nauczkę tym którzy spróbują korzystać z czyichś pomysłów.

 

 turnus V: 01 –12 sierpnia

dla dzieci i młodzieży 12–16 lat

Podążając za amatsukisune – niebiańskimi lisami 

Przygodowy

(survival ze spływem kajakowym oraz treningami sztuk walki)

Krocząc własną drogą poznawania Świata, wejdź na drogę prawości, którą każdy człowiek powinien podążać. Kodeks Busido poprowadzi Ciebie w najważniejsze z zagadnień zgłębiania własnej wiedzy.  Poznaj "styl życia" Samuraja, przejdź trening  fizyczny i  próby umysłu. Jedną z ważniejszych koncepcji orientalnej jest Natura, która jest prawdziwą istotą rzeczy. Zjednocz się z Naturą wyruszając na wyprawę w głąb lasów żeby obserwować jej iście magiczne zjawiska. Stocz walkę z tajemniczymi demonami Tengu, pokonując strach i uwalniając od niego swój umysł. Rozwiąż zagadkę japońskich symboli zwierzęcych które każde reprezentują pewną ważną myśl.  Może ta niezwykła przygoda pozwoli Ci zajrzeć wewnątrz Siebie i wybrać jedyną właściwą drogę.

 

turnus VI: 13 –24 sierpnia

dla dzieci i młodzieży 9 –14 lat

Przemytnik marzeń

 Filmowy  (dla fanów gry Stalker)

Czy pociągają Cię podróże pozaziemskie? Teraz nie musisz zostać astronautą żeby spełnić swoje marzenia. Wystarczy odnaleźć się na terenie pozostawionym przez kosmitów i poznać tajemnicę ich obecności. Zrobisz to dzięki: zbieraniu artefaktów, analizowaniu dziwnych zjawisk i poszukiwaniu niezwykłych przedmiotów. Poznaj jak działają Stalkerzy. Przeprowadź śledztwo, stwórz scenariusz niesamowitej opowieści, a wątek który przedstawisz w filmie dopełnisz stworzonymi przez Ciebie scenografiami i kostiumami.

 

25-31 sierpnia

Plener artystyczny

„Te nieznośne zwierzęta"

15+  dla byłych uczestników i obecnych miłośników  „Wyspy Passa”

Nauka rysowania i malowania psów i koni, od anatomii do  ekspresji ruchu z  zastosowaniem skrótów  perspektywicznych.

Nauka rysowania zwierząt leśnych, obserwacja, poznawanie różnorodności gatunków, ukazanie dynamiki ruchu w zależności od temperamentu zwierzęcia – akurat pod tym względem wskazane malowanie Tobiego :)

 

Cena:

2100zł (8 dni) (I turnus dla najmłodszych)

2450zł (10 dni) (II, III)

2650zł (12 dni) ( IV, VI turnus)

2750zł (12 dni) ( V turnus survival)

2000zł Plener malarski

 

 

Zgłoś swój udział telefonicznie lub mailowo

ostojabialywilk@gmail.com

501 491 406, 881 458 976

 

Po zgłoszeniu udziału otrzymasz szczegółowy program obozu

 

Gwarantujemy bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć.

 

        PIERWSI - LEPSI, PRZY ZAPISIE DO 15 marca 5% ZNIŻKI (dla osób, które wpłacą zaliczkę 30% całości do 15 marca)

 


Z naszej galerii